Linda

Nagel fix
Idag har jag strosat runt med familjen på Tuna Park och fick då se att de hade 50% på att göra nagelförlägning så jag slog till och blev super nöjd med resultatet för endast 275 kr ett riktigt klipp om ni frågar mig
Och så här blev det
 
 
Sen har jag handlat lite med men det får jag visa en annan dag då det är ljust ute
Kram/Linda 
 
josefine

hej! Hoppas du har en trevlig helg :)

Svar: Hej där här är det en bra kväll sitter och slappar i soffan till så mycket bättre. Har haft en shopping dag idag med min lilla familj.
Önskar dig en fortsatt fin helg
Kram Linda
Linda

Longevity - en blogg om hälsa

Fint!

Svar: Åh tack så mycket.Ha en fin kväll
kram Linda
Linda

Mirre

Så fina naglar

Svar: Tack så jätte mycket, jag blev riktigt nöjdKram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress