Linda

Ny hårfärg inköpt
Japp efter att ha varit på BVC plus att de kollat mitt blodtryck igen som nu ligger på 150/80 högt för att vara jag, nåja hur som jag gick till affären och införskaffade lite allt möjligt bland annat tandkräm till Levina japp hon har fått tänder så då ska det börja borstas. Sen blev det en hårfärg till mamman i huset, japp jag ska testa att färg det mellan kopparblond så får vi se om det blir något bra av det. 
 
 
Kram Linda 
 
Ramona

Har du gjort om här inne :) Jättefint <3 Och hoppas färgen blir bra. Ser jättefin ut. Kram

Svar: Ja jag ville ändra lite ville ha något jag inte haft innan så det fick bli så här. Kul att du gillar det. Ja vi får se jag hoppas inte jag blir som en morot i skallen bara, men borde inte bli det då jag är ganska mörk ju.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Anita

Snygg färg, blir nog fint :)

Svar; Ja nej att förlora föräldrar är inget man vill uppleva..
Vissa dagar är som du säger, extremt tunga och man vill helst bara dra täcket över huvudet för att gråta.

Man säger att tiden läker alla sår, men icke. Det stämmer inte någonstans. Men man lär sig att leva med dig, även fast det är en oerhörd smärta inombords.. Dagligen! Kramar till dig <3

Svar: Jag hoppas att färgen blir bra på mig. Ha en fin kväll
kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress