Linda

Fredag
Idag har det varit en otroligt grå trist dag ute och kallt, så inte skönt att vara ute alls, men hur det än var så tog vi oss iväg till TunaPark hela familjen ikväll för att köpa present till min bror som fyller år idag men vi ska träffa honom imorgon istället. På Tunapark så passade vi på att käka middag för min del blev det en biff med klyftpotatis och bea, sambon tog en pasta carbonara som vanligt, när vi kom till Tunapark så träffade vi E&D med familj så vi fick lite matsällskap det var trevligt. Sen efter det så gick vi och handlade brors present och jag gled in på Cubus också och där hittade jag en fin svartblus som jag köpte.  
 
Idag är det också som så att våran lilla stjärna blir 5 månader inte klokt vad tiden går fort, tyckte det var nyss vi kom hem med henne från BB. 
Det är så roligt att ha med henne nu överallt för hon är så himla nyfiken och vill titta på allt och undersöka allt, som nu på Tunapark då skulle hon inte ligga i vagnen så vi bullade upp så fick hon sitta och titta på alla människor och saker runtomkring. 
Tyvärr så har lilla pluttan jätte svårt att somna och komma till ro på kvällarna nu, men det är säkert något övergående, men det är så synd om henne när hon är så trött men inte kopplar av och skriker jätte mycket även om hon är i famnen på oss. 
 
Imorgon bär det av som sagt till Katrineholm för mera rensning i mor och fars hus, tyvärr är sambon ganska skruttig så vi får se hur mycket han orkar hålla på och slita.
 
 
Men nu kära vänner så önskar jag er en riktigt god natt och fortsatt härlig Fredags kväll.
Kram/Linda 
 
MADDISENJ.SE

Men vad tiden går fort. Vad stor hon har blivit!

Svar: Ja tiden går riktigt fort man hinner inte riktigt med. Men men tur är väl det att det rullar på också.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress