Linda

Gårdagen
Igår var det en grå mulen dag igen precis som idag.
 
Så vad hände igår då inte mycket alls det var en softar dag då jag hade ont i huvudet och kände mig allmänt off. 
Igår så blev det kött och potatisgratäng till middag, var jätte längesen jag gjorde potatisgratäng så passade på igår. 
 
 
 
 
Idag är jag piggare men hade önskat ett bättre väder då jag hade tänkt ta en promenad till afären för att göra lite inköp, men det blir kanske att man gör det ändå, ska se om jag får med mig min sambo också på en promenad dit. 
Till helgen så kommer vi göra vårat årliga besök på Julita julmässa det som är mest intressant där är ju matboden.
MIn sambo han är inte så intresserad av julmässan men det som gör det värt är viltsvinskebaben de säljer hehe. Jag håller faktiskt med honom om att den är väldigt god. 
Nej dags att fixa lunch nu då.
Ha en fin dag 
Kram Linda 
 
Mirre

Ser jättegott och mysigt ut

Svar: Det var gott och mysigt, älskar denna årstid då man får tända upp hela huset med levande ljus, det är mys på hög nivå.Ikväll har det varit en riktigt jobbig dag för Levina har haft jätte svårt att komma till ro och är gnällig.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress