Linda

Gårdagen
Igår så låg vi länge och myste med Levina jag och sambon på morgonen, det var så trist väder ute så det var mörkt och ruggugt mest hela dagen. Men vi trotsade skräp vädret och gick ut och fixade lite ute. 
Vi plockade undan trädgårsdmöblerna och plockade ihop massa äpplen, några tog vi in för att göra paj av och 4 påsar ställde vi ut vid vägkanten till de som passerar förbi att få ta av, vi har så mycket äpplen så hinner inte göra något av alla. Jag gör mest paj jag är ingen husmor som saftar och syltar.
Hur som lilla Levina fick sitta ute på altanen och vara arbetsledare och se till så mamma och pappa skötte sitt jobb, ja hon gjorde det tills hon blev jätte trött och somnade i babysittern.
 
Så jag tänkte bjuda på lite bilder från igår
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram/Linda 
 
Marie

Så mysigt med eget äppelträd men kan tro det är svårt att hinna äta upp allt =D

Svar: Vi har 2 äppelträd det ena är ren vinter frukt och det andra trädet har 4 olika sorter inympade i sig så ja nog har vi äpplen allt. Men oj oj inte en chans att göra slut på dem. Hade du bott här i våran lilla stad så hade du mer än gärna fått komma förbi och plockat hur mycket du velat.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Men vad stor sötnoser har blivit, inte klokt vad fort tiden går!!

Svar: Ja hon växer på fort blir snart 5 månader inte klokt, tyckte det var nyss jag gick där och väntade och väntade på att hon skulle komma och nu har det redan gått 5 månader. Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt att kunna plocka sina egna äpplen :)

Svar: Det är alltid trevligt med egen frukt i trädgården, men vi har alldeles för mycket äpplen. Kram Linda
Linda

mittgodastefinaste

Åh en sån där liten teddybjörnsoverall hade jag till min äldsta när hon var bebis! Hon är 15 nu!!

Nu blir jag nostalgisk! Kram Jenny

Svar: De är jätte mysiga de där overallerna. Ja om hon är 15 idag så förstår jag att du blir nostalgisk.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

A House With A View

Men vilken sötnos , helt underbart söt!! Och vilken jättefin overall, naaaw... Stort gilla på ditt fina porslin också!

Önskar dig en fin vecka!

Kramar aka

Svar: Tack hon är bra söt vårat lilla hjärta. Visst är den ursöt overallen? våran lilla björn. Tack kul att du gillar porslinet jag har arv från Ikea.
Hoppas du med får en bra vecka.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress