Linda

Kallare dagar
Nu blir dagarna allt kallare och jag börjar inse att det nog är dags att ta fram höstjackorna istället för sommarjackorna. Luften är jätte härlig så här på hösten.
Igår var jag på föräldragrupp det är riktigt mysigt att träffa andra bebisar och mammor, igår träffade jag en jätte trevlig mamma som har en dotter som är nästan lika gammal som Levina. 
Så efter föräldragruppen så slog vi sällskap till Ica Maxi för vi båda skulle handla lite. Hon kommer från Stockholm och har flyttat hit, så vi började prata en del och kom fram till att vi båda flyttade hit 2012 och att vi båda hade känt samma sak det där med att man kan bli ganska ensam när man flyttar till en ny stad där man inte i princip inte har något. Det vore roligt om man kunde fortsätta ha kontakt efter att föräldragruppen är slut. Man kanske skulle bjuda hem några av dem på en fika någon dag. Får kolla lite om någon kan vara intresserad av dem.
 
Så vad har denna dag bjudit på då?
jag och Levina gick över till Levinas faster och farbror för lite sällskap och fika. Sen bar det av hem för att beställa pizza och nu sitter jag och glor på tv och väntar på att sambon ska komma hem. Levina sover sen någon timme tillbaka.
 
Nej nu ska jag fortsätta soffhänget 
 
 
Kram/Linda
Marie

Jajjamän här har de varma jackorna redan varit framme en vecka, =D

Svar: Ja nu går det åt med varmare kläder.Det är soligt och vackert men kallt, fast visst är hösten fin på sitt sätt.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress