Linda

Sjukstugan har börjat om
I helgen hade jag otroliga problem med min mage fick nog en lindrigare variant av våran förra magsjuka och i morse började det om på sambon,
Levina har klarat sig än så länge och jag är bra igen så det är skönt, så idag fick jag sköta markservicen här hemma, så idag tog jag sambons cykel till affären för att handla lite matvaror och det kommer kännas i benen har inte cyklat sen jag var gravid så det är ju ett tag, men det var ju underbart skönt att cykla men hade varit bättre utan den fruktansvärda blåsten vi har här idag.
 
Bästa vännerna
 
 
 
 
 
Vårat allt 
Kram/Linda 
 
Mirre Sweetwords

Krya på sig

Mirre Sweetwords

Krya på sig

Svar: Tack så mycket Kram Linda
Linda

Ramona

Men oj så stor hon har blivit :) Krya på er <3

Svar: Ja hon växer på ordentligt.Nu är vi alla friska igen så det är skönt då kan man göra saker igen.
Ha en fin dag
kram Linda
Linda

EVELINA

Nej, vad jobbigt om det börjar om nu! Håller tummarna för att Levina inte blir smittad nu.

Svar: Go kvällNej nu är vi friska sen ca 2 v tillbaka typ.
Så nu rullar vardagen på igen.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress