Linda

Dagen före op och tips på sida med bebis saker.
Ja idag är jag orolig och har ingen lust alls att bli opererad imorgon men måste ju för att slippa besvär från gallan. 
Men eftersom jag aldrig varit sövd så vet jag inte hur jag reagerar på narkosen. 
 
Så idag softar jag mest runt här hemma och spanar in lite olika sidor på nätet. 
Jag har hittat en favorit på facebook som jag bara älskar att titta på alla fina saker hon gör.
Om ni väntar barn eller precis fått barn eller om de börjar bli lite större kolla in denna sidan https://www.facebook.com/bebbelulu/ så mycket vackert, jag har beställt ifrån henne och kommer visa bild på det jag har beställt när det kommit då jag inte har frågat om lov att få låna bilder av säljaren så vill jag inte göra det heller, men bild kommer när det nya spjälskyddet är på plats, det kommer gå i rosa med vit spets så otroligt vakert, hade gärna beställt sängkjolen som tillhörde, men då våran lilla snörpa börjar bli stor så är hennes säng sänkt i botten och då kommer inte kjolen synas så bra tyvärr.
 
Visar lite blomster denna dag 
 
 
 
Kram/ Linda 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress