Linda

Invigning löpband och migrän
Japp igår så körde jag mitt första pass på löpbandet höll på i 30 min och sen var jag as svettig ocg slut, snacka om att man är otränad. Fast igår sprang jag inte så mycket på det utan jag gick fort istället.
Detta blev resultatet 
 
Tid: 30 min
Distans: 2,74 km
Kaloriförbränning: 247
Vikt: 87,3 
 
Inte något super resultat men det fick duga för denna gången.
Men jag tänkte att jag varje Fredag ska ge resultatet på hur veckans träning har gått plus att berätta om min vikt hur den ligger till jag närmar mig min vikt jag hade innan jag blev gravid då vägde jag 85 kg men innan förlossningen så var jag uppe i 102 kg så jag får väl ändå vara nöjd med att ha kommit ner till 87,3 kg.  
 
Tyvärr har min helg börjat uselt, det började redan igår med migrän och jag har fortfarande känning av huvudvärk idag, känns riktigt trist för det har varit jätte vackert väder idag och jag hade gärna varit ute en sväng, men ibland funkar det bara inte. Min sambo tog däremot med sig Levina ut och tog också med grannen ute på en promenad skönt för dem att komma ut. 
 
Kram/ Linda 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress