Linda

New In och besök på Ängstugan
Igår var jag och besökte min arbetsplats på Ängstugan det var väldigt trevligt att få träffa alla igen och lill tjejen verkade trivas med dock lite avvaktande til en början men sen gick det bra. Vi var där i ett par timmar och hälsade på. Levina fick presenter av dem. Levina och mamman och pappan tackar för de fina presenterna.
 
 
 
 
 
 
Efter att ha varit där så tog jag och lill tjejen bussen in till stan där vi gick och strosdae ett tag i väntan på att pappan skulle sluta jobba och vi skulle käka middag ute på Mocca Deli 
Medans vi gick där så klev jag in på butiken Rabalder ( klädbutik ) där de hade en otroligt bra rea från 30-70% så jag hittade 3 plagg till mig var av den billigaste fick jag på köpet så ja det var kanon. Jag har aldrig varit inne i den butiken bara gått förbi, de har fina kläder och de verkar hålla bra kvalitet så jag hoppas att de inte reade ut så mycket för att butiken ska upphöra. 
Men i alla fall detta fick följa med hem 
Så ett litet tips till er som bor i Eskilstuna och gillar Rabalders kläder passa på att fynda nu.
 
* En blus med blomtryck
* En klänning i svart 
* En tunika i lilasvart med mönster.
 
 
 
 
Kram/Linda 
 
 
 
 
Mirre - Sweetwords

Så mycket fint du shoppat och charmig pottbok

Svar: Tack så mycketVisst var den lite rolig den där pottboken, sen finns det klistermärken att klistra dit då hon klarat av olika saker kring potträningen.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress