Linda

Uppdatering träning
Japp nu är det ju Fredag och jag ska uppdatera och denna vecka är det skäms mössan på jag har inte tränat ett skit. Så ja det var ju ganska dåligt av mig. Men får hoppas att jag har bättre pli på mig nästa vecka då. Visst denna vecka är inte slut ännu kan hända att det blir ett pass på Söndag men det återstår att se. 
 
Vikt: 86,7
Tid: 0
Distans: 0
Kalorier: 0
 
Vid kl: 14 idag ska jag iväg och träffa en av mammorna från föräldrargruppen vi ska ta en fika hemma hos henne. Så lite motion får jag ju i alla fall då jag ska promenera dit. 
 
Annars denna dag kommer bli lugn det blir tacosmys ikväll.
Vad hittar ni på denna Fredag?!
 
 
Mirre

Ohh vad roligt att träffa en mamma från från FG, så kul att ses fortsatt

Svar: Ja jätte kul tror att hon och jag kommer umgås en hel del faktiskt så det är jätte kul. Vi startade ju en grupp efter FG så vi har kontakt alla lite då och då för att träffas och umgås med våra små.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

mittgodastefinaste

Tack för att du tittade in till mig!
Lät som en galet god middag ni hade!

Ha en fortsatt fin söndag!

Kram Jenny

Svar: Det var riktigt gott men oj så mätt man blev he he Ha det bra
kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress