Linda

Dagens frukost
Söndags frukost:
 
 
Kram/Linda
Mirre Sweetwords

Ser ut som en rejäl brakfrukost =D

Svar: Ja och det var riktigt smarrigt, vi gör så ibland på helgen.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Mums så gott! :D

Svar: Visst är det gott med en ordentlig frukost.Ha en fin dag
Kram Linda.
Linda

Frida G Svensson

hua mig! vad skådar mig öga!? kaviar!!!!!! Om david äter kaviar måste han borsta tänderna en halvtimme om jag ens ska närma mig honom! =)

Svar: Är det så illa? ja jag kan väl helt hålla med dig om att det luktar för jäkla illa om kaviar jag äter det sällan men sambon äter det oftare. Nu räknar jag ner 3 arbetspass kvar sen så är det S.E.M.E.S.T.E.R.......
Ha en fin dag
kram Linda
Linda

LA WIB

SÅ gott det ser ut :D

Svar: Det var riktigt gott kram Linda
Linda

Felicia

mums

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress