Linda

Länge sedan
Nu var det så länge sedan jag skrev ett inlägg här så jag får nästan skämmas.
Så vad har jag haft för mig egentligen ja det kan man undra för jag vet inte riktigt vad jag pysslar med som tar sådan tid. 
Men det är väl helt enkelt som så att jag håller på att anpassa mig till de nya rutinerna med att vara småbarns förälder och jobba igen. 
Jag brukar vara duktig på att följa rutiner, men tyvärr så har det varit dåligt med det nu allra helst med lilla hjärtat, allt som oftast blir det för sen middag så hon är gnällig och äter dåligt plus att hon kommer i säng alldeles för sent för att gå på förskolan.
Dock är jag lite orolig över lill skruttan då jag tycker att hon äter så otroligt lite jämt, jag vet inte alls vad jag ska göra för att få henna att äta mera om dagarna. 
Så hur var era barn åt de bra eller dåligt när de var typ 1 år?
 
Nåja just nu så ligger hon och sover i sin vagn ute, hon är ledig från föris då jag har ledig dag idag. Så vi tar dagen som den kommer, sen ikväll blir det AW för denna mamma med kollegorna ska bli kul att komma iväg en stund och äta och dricka gott. 
 
Önskar er alla en fin dag 
kram/ Linda 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress