Linda

Go kväll
Hej alla hoppas ni mår bra
 
Här har jag gjort pass 2 på jobbet efter föräldraledigheten och det rullar på bra känns det som.
Nu om kvällarna hinns det inte med ett dugg här hemma känns det som och det är stökigt och rörigt vilket gör mig stressad hatar att ha oreda, men som det är nu så är det så tack vare att vi håller på och tömmer sambons mammas hus och det kommer hem både möbler, porslin och en massa andra saker som vi just nu inte riktigt vet var vi ska ha, jag har heller inte packat upp det jag tog hem efter att vi tömde mina föräldrars hus så saker både högt och lågt. Sen så måste jag fixa inför Söndag då jag ska fira min födelsedag ( 39 år ) herregud när blev jag så gammal. Men hur som så hänger det över mig också att det ska städas och fixas plus att min sambo kommer vara de flesta kvällarna hos sin mamma och fixa nu, så Levina är mycket med mig och hon behöver uppmärksamheten från mig så allt annat får liksom bara vara. Men någon kväll så får sambon ha med Levina hos sin mamma så jag kan fixa här hemma i lugn och ro och verkligen bara koncentrera mig på det.
Men nog om detta
Vi har tagit hem lampor från sambons mammas hus som jag tyckte vara snygga.
 
 
 
Denna kväll så softar jag i soffan med lite gott att tugga på och sen såklart cola i glaset.
 
 
Kram/ Linda 
 
Önskar er alla en fortsatt fin kväll
 
 
 
 
Ramona

God morgon <3 Så fint. Har en liknande lampa som jag ärvt efter min farmor och farfar. Jättefina :) Kram och ha en fin dag

Svar: Go kvällVad roligt att du har liknande lampa som mina.
Jag har haft en fin dag idag då jag fyller år och har blivit firad av nära och kära.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress