Linda

New In bebis
Har handlat lite nytt till lilla hjärtat då det börjar bli dags för henne att snart använda strl 74 hon är ju inte så stor växt så hon har kunnat ha de små strl länge. 
Blev jätte glad då jag såg alla fina hårband till dessa småttingar som Lindex har nu. 
Kan hända att det kommer fyllas på med flera bilder under dagen då jag ska hämta ut det som jag beställde Från KappAhl till lill pluttan med. 
Nu ligger lillan ute för att sova sin förmiddags lur och denna mamma är lite trött så kan hända att jag lägger mig en stund till. 
 
 
Body av märket  Holly & Whyte de andra är Lindex egna
Allt fån Lindex egna märke
Babblar morgon för lilla <3 
 
Kram/Linda 
 
 
Isabell Hedberg

Alltså jag dör vad sött!
Både kläderna och dottern såklart! :D

Hoppas ni får en fin dag!

Svar: Tack så mycket ja det fanns en hel del söta saker till bebis på Lindex och jag älskar verkligen de där fina hårbanden som finns att köpa lite här och där i olika butiker nu. Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Så sött

Svar: Tack så mycket Kram Linda
Linda

Mirre - Sweetwords

Oh så fina kläder

Svar: Tack så mycketHa en fortsatt fin kväll
kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress