Linda

Ny frisyr och solig höst dag
Igår fick jag en impuls idé om att jag skulle klippa mig så så fick det då bli, så leta reda på en drop in som hade tid för mig och sen var det klart. Så nu är håret något kortare och jag har skaffat mig lugg igen, var ett tag sen sist jag hade det. Men jag vet inte vad som hänt för alla bilder jag försöker ta br bara suddiga så trist så får väl se om jag kan lyckas få till en ok bild så jag kan visa nya frisyren för er. 
Annars så rullar dagarna på med en väldig fart och jag ser att det blir längre och längre tid som går mellan inlägg jag gr här på min blogg. Men så är det ju faktiskt just nu att våran lilla dotter tar all våran tid och det är ju så det ska vara barn ska få mycket tid med föräldrarna. 
Imorgon så ska vi ner på stan hela lilla familjen och köpa present till min bror som fyller på Lördag, så på Lördag blir det en tur till honom för att fira. Sen på Söndag så blir det en dags utflykt till Erikslund och Ikea för att köpa på oss lite saker som ska med upp till fjällstugan den 26/12 när vi åker dit, sen får vi se hu länge vi blir där. 
 
Denna dag vaknade jag upp till minus 0,8 men nu har det blivit lite varmare och solen strålar alldeles fantastiskt ute. 
 
 
 
 
 
Ja det var väl allt från mig för denna gången. Ha en fin dag alla 
Kram / Linda 
 
Frida G Svensson

yes! cool frisyr!

Svar: Tack så mycket kul med lite nytt. Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Tjusigt med ny frisyr!! Tack så jättemycket, kanske visar lite mer snapshots från vårt hem framöver :D

Svar: Tack Det vore roligt att se lite från ert hem.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress