Linda

Det börjar bli höst
Nu är det verkligen höstligt ute, träden börjar skifta färg, mornarna är kallare och mörkare när man ska kliva upp för att ta sig till jobbet. Snart får man väl plocka undan utemöblerna och vinter ordna på altanen, men än så länge får de allt stå där. Det kan ju faktiskt bli fina dagar än. 
Det rgenar här idag så det är ganska så mulet ute och mörkt inne, vilket innebär att jag kunnat sitta med tända ljus hela morgonen vilket är väldigt mysigt. Men snart är det färdig myst för mig jag ska iväg och jobba ikväll. Som jag önskar och längtar att kunna hitta ett jobb som är Måndag till Fredag och bara dagtid, det vore drömmen. 
För övrigt så rullar dagarna på och lilla <3 utvecklas i rasande fart. 
Vad händer då denna vecka ja det har varit fullt upp med olika små saker men på Lördag händer något stort då ska  E&D gifta sig. 
Måndag: Bvc
Tisdag: Tandläkaren
Onsdag: Kiropraktorn
Fredag: Ansiktsbehandling
Lördag: Bröllop 
Så ja det är en hel del. 
 
Nej dags att runda av och börja tänka på att ta sig till jobbet. 
 
 
 
Kram/ Linda 
 
Anonym

Vackra blommor

Svar: Tack så mycket
Linda

Frida G Svensson

underbar vecka! åh ansiktsbehandling! Det hade jag verkligen behövt nu!

Svar: Det var jätte skönt med ansiktsbehandling kommer köra en kur på 6 tillfällen varannan vecka nu så får vi se hur min hud är efter det om den har blivit bättre eller ej.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Ser ut som en bra men rätt fullspäckad vecka :)

Svar: Ja ibland får man allt på en vecka och vissa veckor har man ingenting alls.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress