Linda

Fredag
Hej alla här ute i blogg världen.
Idag har vi Fredag och det är en vacker sådan då solen lyser och det är helt ok med temperaturen ute.
Men jag har ingen helg känsla alls denna helg för jag ska jobba Fredag-Söndag så det är lite moigt, men det brukar gå bra bara man kommer till jobbet och börjar jobba. 
 
Så vad har hänt sen sist ja inte så mycket alls tror jag dagarna rullar mest på, man har fått tillbaka rutinerna någorlunda nu när man är tillbaka på jobbet efter semestrar och Levina är på förskolan, men dagarna försvinner i rasande fart dock när man är småbarns föräldrar. 
Tycker att man inte hinner ett dugg, som städ, tvätt m m blir lite eftersatt då man har så stort fokus på Levina mesta delen av dygnet ja och givetvis på jobbet med. 
 
I år så sökte jag faktiskt föräldrapenning från 22/12- 5/1 kände att jag kunde göra det detta året då jag själv har genom åren fått jobba mycket den tiden för att andra föräldrar då jag bodde i Katrineholm ansökte om föräldrapenning runt dessa tider på året, så nu kunde det faktiskt få vara min tur.
 
Så fort tillfälle ges om dagarna så övningskör jag med sambon, ska väl få det där kortet någon gång det vore så himla bra, man blir lite mindre låst då. Så igår körde jag mörkerkörning då vi var bortbjudna till J&M på middag igår, väldigt nyttigt att få köra i mörkret. 
 
Nej det börjar dra ihop sig till att åka till jobbet börjar kl: 13 idag inte kul en Fredag. 
 
Jag har precis käkat lunch, det fick bli fisk idag gott gott.
 
 
 
Kram/ Linda 
Josefin

Här är det kallt och mulet, lite avis på sol och värme! :)

Svar: Låter inget vidare, men sen här ikväll så öppnades himlen och det öste ner regn och haglade. Kram Linda
Linda

Lars Gustafsson

Här är också sol jag har varit ute promenerade och buss till COOP. Köpte två mycket fina Laxfileer ca 1.8 kg var. Det blir Lax till middag här
Ha en go helg

Svar: Härligt got med lax
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress