Linda

Hej Fredag
Ja då var det redan Fredag då och denna vecka har jag inte haft en massa saker att springa runt på. Igår så städade jag lite snabbt på morgonen sen blev det lunch och vila för Levina och efter det så tog vi oss till stan för lite shopping och fika. 
Levina fick nya skor, strumpbyxor och strumpor 
Mamman fick en klänning och 3 toppar.
Sen hade jag fått hem paket i brevlådan med ännu en topp när vi kom hem. 
Köpte även en ny mindre väska att ha om man ska på festligheter i förra veckan.
 
 
Så detta inlägg blir lite bilder på det nya jag köpt till mig. Efter jag gjort detta så blir det lunch och sen är det kvälls jobb som gäller för mig och ja en hel helg på jobbet helt enkelt. 
 
Inköp av kläderna hittar du här vi tar upp ifrån och ner 
 
 
Topp svart och vit mönstrad 
Svart klänning 
Vit tröja med glitter https://www.lindex.com/se/
 
Väska från guess https://www.accent.se/
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram Linda 
MADDISENJ.SE

Kul med shopping och fina plagg du köpt!

Svar: Alltid kul med shopping Tack så mycket, dock var det roligare att handla kläder förr när man var lite mera i form he he
Ha en fin dag
kram Linda
Linda

Frida G Svensson

helt rätt att mamman unnar sig lite nytt och fint! <3

Svar: Visst är det he he. Det blir mest att jag köper till lill tjejen nu ändå så hon har en otroligt massa kläder vill jag lova. Idag har jag packat ner urväxta kläder och sängkläder till spjälsängen, känns lite sorgligt samtidigt som att det känns skönt. Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Ja jag var nere på stan med min familj i fredags. Vi var i Cityhuset och shoppade lite på Clas Ohlson så det var nog mig du såg :)

Svar: Jag tyckte det var likt dig. Hittade du något bra att shoppa då?Här laddar jag för ett kvällspass och ska snart ta bussen till jobbet.
Ha en fin dag och njut av det vackra vädret.
Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Ja det blev lite till hemmet. En ljusslinga på clas ohlson och lite annat smått och gott och en pläd på åhlens.

Svar: Kul med shopping Låter som du hittade lite i alla fall.
Ha en fin kväll
kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress