Linda

Invägning
Japp då har ännu en vecka gått och det blir inte många inlägg på bloggen, denna vecka åkte jag på migrän och sen har jag haft ont i nacken så jag har varit lite låg.
Det jg har gjort i motionsväg i denna vecka är i alla fall att ha varit i badhuset med en kollega och simmat vi simmade 16 längder vilket ändå är helt ok då ingen av oss har simmat på flera år i badhuset. Men oj vad det kändes i nacken man är ju totalt otränad nu för tiden verkligen, det måste det bli ändring på detta går inte jag blir bara större och större och skulle må bra av att tappa ex antal kilon.
Men nu till veckans invägning.
 
Invägningen:
 
Vikt: 90
Bröst: 110
Under bröst: 91
Midja: 94 
Mage: 103
Höft: 102
Rumpa: 106
Lår: 60
 
Tyvärr så är detta resultatet upp 1,3 kg på vågen suck. 
 
Ja ja snart ny vecka dags att ta nya tag då. 
 
Kram/ Linda 
ramona

God morgon :)
Duktig du är tycker jag. bli inte för deppig av att resultaten visade fel. Nya tag bara, du fixar det.
Hur är det med lilla tjejen då?
Kramen

Svar: Tack jag försöker tänka på vad jag stoppar i mig men det är inte lätt när man är socker beroende typ. Med lill tjejen är det bra vi ska på utvecklingssamtal idag på förskolan.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress