Linda

Invägning och annat
Japp idag köra jag invägningen för imorgon ska vi på begravning så då blir det inget sådant gjort. Vikt: 90,2 Bröst: 108 Under bröst: 91 Midja: 95 Mage: 104 Höft: 104 Rumpa: 106 Lår: 61 Så det visar minus 0,1 på vågen ha ha vilket skämt ja ja nya tag det är ju i alla fall åt rätt håll även om det är så lite. Så vad gör ni denna dag, jag ska jobba kväll 15-19:30 så kort pass idag skönt, skönt. Nu ni nu börjar det hända saker här för nu är jag inbokad på Riskettan, Halkan, teoriprovet och uppkörningen så ja vi får se hur det går med allt. Men jag avslöjar inga datum och tider utan jag lär ju skriva när jag har klarat körkortet så får vi se om jag gör det direkt eller får göra om antingen teorin eller uppkörningen. Här hemma har vi haft underbart väder med strålande sol men tyvärr försvann den nu. Hur har ni det med väder och vind? Imorgon efter begravningen så ska det inhandlas helg blommor sen står det ett jobbpass för mig på Lördag 7.15-17.30 så en lång dag på jobbet blir det. Har ni några roliga planer för helgen då? Nej nu ska jag väl glo vidare på bloggarna jag följer innan det är dags att ta bussen mot jobbet. Ha det fint. Nu mina vänner längtar jag efter detta våren och sommaren.
Kram/Linda
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress