Linda

Julklapp och lunch dejt m m
Till mig från mig 
Är så nöjd med mitt inköp av dessa vackra ljusstakar de 2 mindre är köpta på Bagarn och kocken på rea och den högre köpte jag på Cervera för mitt presentkort jag fick av min stora älskling i julklapp.
 
 
I Onsdags när jag slutade tidigt vid 12.30 och älsklingen jobbade hemifrån så tog vi en lunch dejt på Tuna Park. Mysigt att ses bara han och jag. 
Han är bra fin mannen i mitt liv ❤❤❤ 
 
 
Imorgon ska jag och en vän från jobbet åka till Åsby hem och trädgård ska bli mysigt att strosa runt där hoppas att lilla ❤ bara har ett gott humör och inte busar så blir det nog toppen bra. 
 
 
Ha en fin Lördag 
Kram Linda 
 
 

</div
allenheim.blogg.se

Vad mysigt det ser ut!

allenheim.blogg.se

Vad mysigt det ser ut!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Så mysigt. de där ljusstakarna är så fina!

Svar: Ja de är otroligt fina men lite väl dyra så passade på när de hade rea på dem. Hoppas att du mår bra och har det bra
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress