Linda

FJÄTERVÅLEN
Hej alla 
 
Nu har vi landat i stugan i Fjätervålen och här är det snö, troligtvis den enda snön vi kommer få se detta året så nu får man passa på att göra saker som man bara kan göra då det är snö ute. 
 
Lugnet infinner sig nu, här finns inga måsten om man inte skapar dem själv såklart.Så nu ska jag njuta dessa dagar jag är här och ladda om batterierna lite. 
 
Nu har vi tänt en brasa och ska grilla lite korv det får bli en lagom middag denna kväll efter den långa resan, eller ska jag vara ärlig så är det latmasken på morsan som infunnt sig orkar inte laga mat helt enkelt.
 
 
Kram Linda 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

fantastiskt!! Jag är himla avundsjuk!

MADDISENJ.SE

Men så härligt och mysigt att vara i stugan. Skönt när lugnet infinner sig. Precis så känner jag när vi åker till sommarhuset i skärgården på somrarna! Härligt känsla!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress