Linda

Gårdagen med Mathilda
Igår hade jag ju besök av min kära vän Mathilda, det var så kul att kunna sitta och snacka en massa med henne, för oj vad jag saknar mina tjej kompisar som jag umgicks med förut. 
Hon kom tidigt Kl:10 och åkte hem kl: 20 ca så vi hade hela dagen med varandra att snacka och umgås med.
 
Det blev grillat till middag innan hon åkte hem så himla gott med grillat 
 
 
 
 
Kram/Linda 
 
Ramona

Vad mysigt :) Blev en heldag. Visst finns det vänner man saknar som man inte ser ofta alls <3 Njut av fredag nu :) Kram

Svar: Ja det var hur mysigt som helst att få en hel dag med en vän. Ikväll fick det bli en promenad med lillan innan jag lagade middag, hon somnade under promenaden men har efter det varit hopplös att få att komma till ro. Men nu verkar hon som att hon har somnat i alla fall, får se om det håller sig hela natten eller ej.
Ha en fin helg
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress