Linda

Förberedelser
Inför morgondagen med alla gäster som kommer hit och ska fira min sambos fördelsedag vi bli runt 22 st ca så fullt hus, tur man har bord och stolar så man kan få rum alla. 
Men det sämsta är att jag jobbar ikväll så jag hinner inte allt jag vill idag tyvärr. Men det blir till att jobba långt in på natten idag istället så att allt är fix och färdigt tills morgondagen. 
Vad har ni för er denna dag då?
Kram L 
Sandra

Eller så tar du och slår dig ner i soffan och kopplar av efter jobbet och stiger upp lite tidigare imorgon...
Grattis till din sambo

Du har säkert gjort ett bra val ang ditt jobb..
Man ska följa sin magkänsla
Lycka till

Kram och fin kväll
Sandra

Svar: Nej det blev inte att sätta sig i soffan efter jobbet, jag skurade golven och sambon fixade skinkan. Men snart så ska vi landa i soffan
Jag har helt plötsligt fått riktigt jäkla ont i min mage fy känns inte alls kul. Hoppas det går över tills imorgon.
Angående jobbet så känns det bra, men bara att hoppas på att man blir bokad för många pass så det går runt.
Kram Linda
Ha en fin kväll
Linda

anette

Hoppas att ni får en riktigt bra morgondag. Kram Anette

Svar: Tack vi har haft det jätte trevligt idag på firandet.Kram Linda
Linda

A House With A Viewa

Stort grattis till din sambo! Hoppas på en minnesvärd superduper-fest med glada människor :)

kramiz aka

Svar: Vi har haft en jätte trevlig dag, nu har vi sjunkit ned i soffan och börjar fundera på vad vi ska käka till middag. Får se om vi kan komma på något bra Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress