Linda

Nytt in från Kappahl
Jag beställde hem en pyjamas som såg så himla skön ut och det var den med och lite lagom varm så där
 
Så här ser den ut 
Randig med sidenband i linningen att knyta
 
 
Kram L 
 
 
 
Sandra

Vilken skön och fin pyjamas du köpt!!
En förändring ?? Jag hoppas att det är något positivt som kommer din väg!
Jobb?? Fastanställning?,
Hoppad du haft en fin första advent
Kram Sandra

Svar: Min nya pyjamas är verkligen skön så den kommer användas flitigt. Min 1 a advent har jag tillbringat på jobbet men nu så nu är jag ledig imorgon
Kram Linda
Linda

anette

Ser riktigt skön och go ut. Sov gott! Kram Anette

Svar: Tack den är väldigt skön.Sov gott du med
kram Linda
Linda

Marie

Ohh den ser jätteskön ut, fin också

Svar: Tack den är jätte skön, värd att köpaKram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress