Linda

Fredag
Japp då var det Fredag då och det är lite blandat jag känner inför detta, jag ska nämligen jobba 2 långpass i helgen 
Lördag 8-21
Söndag 9-21:30
Så jag vet ju vad jag gör men sen är jag ledig Måndag, Tisdag och Onsdag i nästa vecka. 
 
Jag funderar lite över vad ni som läsare vill läsa om när ni stiger in här
Kom gärna med tips och förslag
 
Sen tänkte jag om det fanns någon/ några som var intressearad av att fråga mig en massa saker så att säga en liten frågestund
Så är ni intresserade av att veta mera om Linda så fråga på bara inga frågor är dumma
 
Kram L
 
Fredrik

Vilken fin blogg du har Linda! Hur är det med Peter nu för tiden? Har inte träffat honom sen 89. Saknar honom. /Freddan

Svar: Hej där Fredrik är inte helt hundra på vilken Fredrik det ärRoligt att du gillar min blogg.
Oj det var länge sen ni träffades då.
Det har varit lite upp och ner i hans liv, men nu har det börja styra upp sig och han börjar må bättre igen. Så på det stora hela kan jag väl säga att det är bra med honom.
Jag för egen del har det bra i E-tuna men saknar ett fast jobb, känns lite tungt då jag faktiskt hade fast tjänst i Katrineholm som jag sa upp mig ifrån efter 12 år, men nya utmaningar och nya tag, det har i alla fall rullat på med jobb på timmar och vikariat sen jag flyttade hit sommaren 2012 till mannen i mitt liv.
Men som sagt den där fasta tjänsten vore fin fint att få igen.
Du kan ju skriva till mig på fb så jag vet vem du är haha ;)
Kram Linda
Linda

anette

Vilka fina bilder och fina bloggerskan. Det är kul att läsa om olika vardagliga saker. Kram Anette

Svar: Tack är inte du för rar. Det är bra att få lite feedback. Jag skriver nog om ganska vardagliga saker tror jag i alla fall.
kram Linda
Linda

linah

fin du är!

Svar: Tack så mycket
kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress