Linda

Städning och avfrostning av frys
Japp medans mannen i huset har meckat med diverse saker så har jag städat och frostat av frysen ( vilket var högst behövligt )
 
Snart ska här lagas lite middage innan det ännu en gång blir soffhäng för kvällen
Vad har ni haft för er denna helg? 
 
Kram L 
 
anette

Så mycket kul du har för dig ;) Kram Anette

Svar: Ha ha ja kul och kul kan ju snackas om i alla fall min dag idag, har ju mest varit jobb heheKram Linda
Linda

Ekenäsliv

Men ack så tråkigt;-)
Jag har gått på skrivarkurs jag, sååå himla inspirerande!
Ha de fint!
Kram Anna

Svar: Ja inte är det så kul att städa och frosta av frysen, men jag känner mig nöjd så här i efterhand, för nu är båda frysen, kylen och mitt hem rent och fint.Hoppas du har haft en härlig helg
Och att du får en bra vecka
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress