Linda

Väldoft denna Fredag
Japp då har äntligen Fredagen kommit och det vankas ledig helg, med besök av bästa M 
Jag har beställt hem lite parfym från http://www.nordicfeel.se/ de har bra priser och snabba leveranser så om ni inte har hittat dit redan så gör ett besök.
Detta klickades hem denna gången 
 
* Victoria´s secret seduction ( Dark Orchid ) doftar ljuvligt och passar de som gillar lite tyngre doft på parfym
* Agent Provocateur ( Pétale noir ) också en doft som passer de som gillar lite tyngre parfym 
 
Så vad hittar ni på / har för planer denna helgen då? 
 
 
Kram L 
 
Sandra

jag använder aldrig parfym... oftast blir det någon bodylotion med någon svagare doft...

Här är det hockey (som vanligt) men ledigt också så en blandad helg kan man säga

Kram och trevlig kväll
Sandra

Svar: Jag har ledig helg det känns jätte skönt.Jag skulle nog inte klara mig utan parfym hehe ..........
Kram Linda
Linda

Anette

Härligt med lite nya dofter. Denna helgen ska jag helst inte göra någonting, men det blir väl inte så hahah. Dock hade det varit välbehövligt. Kram Anette

Svar: Du kanske skulle unna dig att ta en slappar helg utan några måste, det kan vara skönt det medKram Linda
Linda

Marie

Ser ut att lukta jättegott

Svar: De doftar ljuvligt Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress