Linda

Tillbaka i Katrineholm hos kära mor&far
Japp då var man tillbaka här igen. 
Denna gång kom tåget i tid tack och lov. 
Väl på plats i Katrineholm så var det dags att köpa på sig lite lunch som skulle med hem till mor och far, jag handlade inne på Sultans och då när man står där och ser de där super goda semlorna som bara säljs här, så ja då kunde jag inte låta bli och köpa med 4 st till mor och far, min bror måste ju också få en. 
Sen när vi sitter här jag kanske hade varit här i 15 min så kom snö fallet i massor för en kort stund för att den avta helt på bara några minuter. 
Vad hittar ni på idag kära läsare? Fredagsmys kanske?
 
Nu ska här socialas lite med de övriga men på återseende
 
 
Kram L 
 
Anonym

Så trevligt med liten extra guldkant I vardagen med god middag!

Mmmm jag gillar verkligen semlor men än har jag inte ätit någon!
Hur är det med din ma & pa?

Ha en trevlig helg
Kram Sandra

Svar: Ja det är jätte trevligt med guldkanter. Det är rätt ok med mina föräldrar, skapligt pigga tycker jag.
Just nu sitter jag i en fåtölj med ett glas cola, en liten skål chips och en halv rulle med mjölkchoklad.
Blir nog att titta på en film senare.
kram Linda
Linda

anette

Semlor är verkligen mysfika. Kram Anette

Svar: Ja det är så himla gottKram Linda
Linda

ɑ n n i k ɑ

Gott

Svar: Riktigt smarrigt var detKram Linda
Linda

A House With A Viewa

Så himla gott med semlor!! Det måste jag köpa. Har inte ätit någon hittills i år, får nog bli en efterrätt i morgon :)

Många kramar aka

Svar: Åh spring och köp det är såååå gott. Jag har väl säkert fått i mig 4-6 st i år
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress