Linda

Nytt in
Insåg då vi var i Stockholm att mina skor gjort sitt då de läckte in vatten så iag efter jobbet så passade jag på att införskaffa mig nya, sen blev det lite till. Efter att ha visat er bilderna så blir det sängen för mig, känner mig inte helt 100% ont i skallen och det känns som en förkylning är på g 
 
 
Alltså dessa trosor från http://www.lindex.com/se/ är så mjuka och sköna, bästa trosorna enligt mig om man vil ha bra vardags trosor.
 
 
 
 
 
Hopps de håller ett tag 
Kram Linda 
anette

Ännu mer.....Kram Anette

Svar: Japp mina skor insåg jag att de hade gett upp när jag var i Stockholm för jag blev blöt om fötterna då det regnadeKram Linda
Linda

Bintu Malm Fraser

Åh det ser ut att vara sånna där trosor i jätte skön kvalité!

Svar: De är super sköna verkligen, jätte mjuka.Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress