Linda

Sol, värme och härliga nyheter
Har har ni det kära läsare denna underbara dag ?!
 
Idag är det verkligen vackert väder ut och det har varit varmt och skönt. 
Sen så fick jag en kul nyhet idag med......
Chefen på det stället där jag är nu och vikarierar fram till den 8 Maj har nu blivit förlängt till den 31 Augusti och med lite tur så kan jag få 2 v betald sem också. Så denna dagen hade positiva saker att erbjuda. 
 
På vägen hem från jobbet så stannade jag till på Fristadstorget och köpte med 3 buketter med tulpaner för 100 kr det är så vackra dessa tulpaner...
 
 
 
Jag passade även på att ta en fika på altanen i solens sken innan den försvinner för kvällen 
 
 
Kram L 
 
 
 
Anonym

Grattis till förlängningen! Vad roligt! Härligt och vårigt med tulpaner, själv går jag mest runt och är väldans tröööött

Kram Sandra

Ps tror min första komm försvann

Svar: Tack Sandra.Jag har kommit in i någon period nu då jag vaknar tidigt på morgonen även om jag inte behöver och det är helt omöjligt att somna om, så jag går med runt och känner mig lite små trött.
Din första kommentar försvann, har bara fått en
Kram Linda
Linda

anette

Grattis! Så fint med tulpaner, det var billigt. Kram Anette

Svar: Ja det var bra pris tycker jag för tulpanerna. Känns bra att ha ett schema och gå på fram till Augusti. Men efter det så är jag lasad så att jag kan få en fast tjänst.
Kram Linda
Linda

Käthes Mode

Härligt med tulpaner!

Svar: Det är underbart vackert. Hoppas du har en bra Fredag
Kram Linda
Linda

Marie

Sådana kaffemuggar har vi med, så fina =D

Ha en trevlig helg du med
kramar

Svar: Ja det är riktigt fina Nu har vi precis käkat middag så nu blir det att slöa lite i soffan för resten av kvällen
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress