Linda

Bebiskläder och grillat
Idag har jag ju hållit på och tvättat upp alla bebis kläder som jag köpt och de är så ytte pytte små där de hänger på klädstrecket till skillnad från ens egna stora kläder. Här är några av klänningarna jag köpt till lill snörpan.
Ikväll blev det grillat till middag så himla gott. Här har vi grillmästaren Andreas
Vi hade en jätte trevlig födelsedagsfika hos P förut idag, var kul att träffa alla igen. Jag önskar er alla en fortsatt härlig Lördags kväll Kram/ Linda
Ramona

Vilka söta små klänningar :) Jag minns hur jag ofta gick och klämde och kände på de små kläderna, längtade undrade och kände mig pirrig ;) Så underbar tid du har framför dig vännen.
Kram och njut av söndag

Svar: Ja det finns så himla mycket gulligt till små bebisar allra helst till tjejer. Jag längtar massor efter att få träffa den nya familjemedlemmen nu.
Ha en skön Söndag
Kram Linda
Linda

Felicia Beckius

Vilka fina klänningar!!

Svar: Tack så mycket är så kul att handla bebiskläderHa en fin kväll
Kram Linda.
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress