Linda

Lunchat och fikat på altanen
Japp jag passade på när det var vackert, tyvärr så försvann solen nu ett tag och då blev det svalt så jag valde att gå in istället. Jag ska nog allt lägga mig en stund och lata känner mig lite trött efter att ha plockat här hemma.
Kram/Linda
Sandra

Heeej

Det var ett tag sen jag kikade in, bloggtorkan slog vid och vardagen o jag har allt annat än att haft dator tid...
Hoppas att du njuter av dina dagar hemma :-)
Tänk att det faktiskt inte är så lång tid kvar...
Min Svåger och fru, svägerska då? Iaf dom fick en liten tjej förra veckan och i lördags var vi där och hälsade på, det var deras fjärde barn, bara killar och vi har killar så kul med en tjej i ligan ;-)

Kram Sandra

Svar: Hej :)Jag njuter av dagarna hemma, men just nu är det lite jobbigt då jag fått en jobbig förkylning,men jag hoppas att den ger sig snart.
Ja imorgon är det precis 1 månad kvar till BF och som vi längtar och tycker det ska bli spännande. Jag har lite svårt att fatta det att om allt går bra och snörpan tittar ut i rätt tid så har vi snart en liten tjej här att pyssla om.
Grattis vad roligt att de fått en tjej till ligan om det bara finns killar.
Jag bloggar ju inte direkt ihjäl mig heller i perioder, nu har jag dock varit igång ett par dagar igen.
Ha en fortsatt skön kväll det lilla som är kvar av den.
Kram Linda
Linda

Alice Lindström

Gott det ser ut!

Svar: Ja det blir extra gott då man kan sitta ute i solen och njuta av värmen. Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Ramona

Hoppas du får en bra dag :) Vad trist att du inte är på topp än vännen. Segt att gå runt och inte må bra. Men bara att ta en stund i taget och vila mera. Kram och ta hand om dig <3

Svar: Det är på bättringsväg men inte bra ännu. Jag vilar massor, känns som jag vilar bort en stor del av livet nu hehe, men jag behöver väl det för att ladda inför BF.
Ha en fin dag du med
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress