Linda

Söndag
Redan Söndag igen vart tar veckorna vägen egentligen?! Idag är det softar dag som vanligt för min del, sambon är iväg och kör motorcykel så jag är ensam här hemma, han kommer vara borta fram till kvällen. Vädret idag är helt ok solen skiner men det är kallt så man sitter inte ute och solar som man kunnat göra vissa dagar denna vecka. Jag har precis avslutat en god lunch så jag är mätt och belåten.
Ja vad ska jag hitta på idag då?! Jag får gå ut i trädgården och plocka in lite blommor som kan förgylla hemmet lite. Kanske ska jag kolla runt på nätet och se om jag kan hitta något intressant. Det jag skulle vilja hitta lite inspo till är att göra om i sovrummet lite, men jag måste nog förankra det hos sambon först innan jag går lös på det. Jag vill gärna ha in lite blå vita detaljer där inne, visst jag har börjat lite smått då jag köpte mig nya sängkläder och lite annat men som sagt mycket mer skulle man kunna ändra som att fixa en fondvägg m m. Nåja det får vi väl ta tag i någon dag, det som också behöver tas tag i är våran hall den behöver verkligen nya tapeter för de som sitter nu är inte så roliga. Men men man får ta lite i taget och samma gäller där man måste förankra det hos mannen i huset hehe. Det är ju trots allt han som äger huset. Nåja nog om detta Igår så fixade vi fram utemöblerna i alla fall så nu ser det trevligare ute på altanen, men det ska till ett ex antal växter med innan det är klart och lite annat smått och gott.
Kram/Linda
Ramona

Mysigt på altanen :) Hoppas det kommer lite värme med bara ;) Iskallt ute ju. Kram och hoppas du mår bra <3

Svar: Ja nu får gärna våren komma tillbaka det är ju riktigt tråk väder ute just nu med kallt och regn mest hela tiden. Jag mår bra och bebis mår också bra.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress