Linda

Söndags frukost
Ja då var Söndagen här då och för mig är det alltid lite blandadkänsla en Söndag, skönt att ha en dag ledigt till men lite ångest över att helgen gått så fort förbi. Kanske känns mera denna Söndag för nu närmare det sig begravningsdagen av min mamma. 
Vad händer annars denna Söndag ja jag ska fixa med tvätten, plocka undan efter gårdagen sen ska vi på födelsedagsfirande senare idag. 
Vad gör ni denna Söndag?
Här bjuds det på vackert väder och 5 grader varmt skönt. 
Vi har precis avslutat en långfrukost här hemma jag och mitt hjärta tänk att om några månader kommer vi vara 3 st obeskrivlig känsla det där. Lill tjejen far runt i magen lite då och då. 
 
I Fredags då sambon kom hem så hade han köpt med sig jätte fina gula rosor från torget i Västerås. Det var gulligt av honom. 
 
Nej dags att ta tag i dagen och få något gjort innan vi fortsätter slappar Söndag. 
 
 
 
 
 
 
Kram/Linda 
 
Fairyland surprises

God frukost!

Svar: Ja det är så mysigt och gott att få sätta sig ner för en lång frukost på helgen. Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Sandra

Så fina rosor <3
Här har helgen också rusat förbi... Jag har vabbat i förra veckan så jag har ingen lust alls att gå till jobbet imon
Vad roligt med barnvagn...
Har du varit hos doktorn med händerna
Förstår att det känns jobbigt inför begravning, en jobbig dag som har så mycket blandade känslor, en dag man Gråter, är arg, skrattar kanske, ler. Det kommer bli en fin dag
Kram Sandra

Svar: Tack ja rosorna var jätte fina. Jag har inte varit till någon läkare, men nämnde det för BM som det lät på som att hon skulle ta det till någon läkare, har fått en kallelse till läkarbesök men vet inte om det är det som jag ska på för att pratat om förlossningen eller om mina händer, men det visar sig ju.
Ja fy nu är det bara en dag kvar sen är begravningen fy känns jobbigt, men kommer nog kännas bättre då det är klart.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Anonym

B

Sandra

Försvann min kommentar :-(

MADDISENJ.SE

Så gulligt av honom, jättefina rosor! Åh mysigt att lillan far runt i magen!

Svar: Blommorna var jätte finaVisst är det mysigt då lillan far runt. Men igår då hade jag så ont i magen och var så jäkla trött, men det var säkert för att det var igår mammas begravning var och det var mycket att fixa med så man kunde inte vila så mycket. Men idag när jag vaknade så har jag en grym huvudvärk istället säkert spänningar från gårdagen.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

N

Vad gott!

ISABELLA

Så härlig frukost!! :)

Svar: Det är riktigt mysigt med en lång och god frukost på helgerna då när man är ledig och har tid. Nu är ju dock inte jag ledig alla helger men några blir det ju.Ha en fin kväll
Kram Linda






Linda

MADDISENJ.SE

Tack tjejen. Hoppas du mår bra och att du får en fin helg!

Svar: Go kvällMin helg kommer gå åt till att kurera mig har åkt på en grym förkylning. Men man gör det bästa av det hela ändå.
tack så mycket önskar dig med en fin helg
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress