Linda

Sundbyholms gästhamn
Idag tog vi oss till Sundbyholms gästhamn för att käka lunch, det var massor med folk och vilket väder helt underbart. Jag tog en cesarsallad och Andreas baka potatis. Efter det tog vi en sväng utmed stranden och fotade lite sen avslutade vi med en glass. Sen efter det har vi åkt runt på massa små mysiga vägar. Men nu var det skönt att landa hemma igen med mina grymt svullna fötter och händer. Ska snart sätta mig i skuggan och njuta, temperaturen visar 32 grader i solen hu så varmt allra helst för en preggo.
Kram/Linda
T

Vad fin du är! Kul att få se magen på bild :)

Svar: Tack ja det är första och enda mag bilden på min graviditet. Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Vilka underbara bilder, det är så fint i Sundbyholm. Vad fin du är med magen!!!

Svar: Ja det var riktigt fint och skönt att gå där i Sundbyholm. Tack jag själv känner mig som en uppsvälld vet inte vad och tycker inte alls att magen är fin
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Sandra

huuuuah stackars dig i värmen.. man vill ju bara in och ställa sig i en frys hehe

Har hon kommit??? Ser att det är några dagars uppehåll här på bloggen...

Kram Sandra

Svar: Nej tyvärr har ingen bebis kommit ännu, det är bf idag, men dagen är ju dock inte slut, men jag tror det tar ett par dagar till innan hon kommer.Jag har inte riktigt orkat blogga eller inte haft så mycket att skriva om, för nu går jag mest och bara väntar på den lilla
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress