Linda

Solskens promenad
Idag  har det varit väldigt vackert ute med massa sol och fågelsång så underbart. Så efter lunch så tog jag och Levina en promenad för att få i oss lite luft och D-vitamin.
Efter promenaden så stannade vi till hos faster och tog en em fika sen gick vi hem igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram/Linda 
 
Longevity - en blogg om hälsa

Mysigt med promenad

Svar: Alltid skönt med lite sol och frisk luftHa det fint
Kram Linda
Linda

Mirre

Oh så söt och så härligt

Svar: TackDet är underbart när den där solen behagar att titta fram lite då och då.
Idag har jag invigt mitt löpband med 30 min snabb promenad och lite springning med jätte skönt, men hu vilken urusel kondition jag har fått det är ju skrämmande.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress