Linda

Skotertur och pulkatur
Igår var vi på skoter tur som var allt annat än behaglig, det var guppigt och skumpade en massa hela tiden
 
 
 
Morvallen
 
Pulkaturen idag var betydligt bättre då vi promenerde runt i området
 
 
 
Lite så har vi det här uppe
Kram/Linda 
 
 
Mirre Sweetwords

Men OH så mysigt

Svar: Jätte mysigt.Idag blir det ner på Idre by och handla lite och sen äta lunch.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Mirre

Nej nej tok heller, klart jag inte tog illa vid mig, bara gulligt att du tänkte så, kan vi absolut göra nån gång =D

Ska bli kul att se vad du köpt

Svar: Vilken tur att du inte tog illa upp. Tycker det skulle vara kul att träffa dig och din familj i verkligheten någon gång.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Ramona

Vad mysigt ni har det :)
Hoppas ni får en härlig lördag...kram

Svar: Hej Våran Lördag har bestått av en resa hem på ett antal timmar från stugan i fjällen, så jag har precis satt ner rumpan hemma i soffan och då har jag inte ens packat upp allt ännu bara det nödvändigaste.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Netti Starby

Det ser så mysigt ut och fina bilder! <3 Kramis

Svar: Hej Det är jätte mysigt, men nu är vi åter hemma och det är faktiskt rätt så skönt det med.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

A House With A View

Ser himla mysigt ut!! Och så mycket snö!

Önskar dig en fin vecka!

kramiz aka

Svar: Det var jätte mysigt.Ja massor med snö hade vi, men som det är nu här hemma ingen snö och idag har det varit 22 grader varmt i solen så måste jag ju säga att det gillar jag mer.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress