Linda

The mancold
Japp här har man åkt på en riktig man cold vill jag lova, det började med att jag vabbade Måndag och Tisdag med Levina som var dålig av sin förkylning, sen piggade hon på sig och då fick jag skiten men jag blev nog fasiken ännu sämre så sen i Onsdags så har jag varit hemma från jobbet och istället för att bli bättre har det känts som att det blivit sämre, dock i natt har jag inte hostat lika mycket som de andra dagarna så kanske, kanske med lite tur så vänder det nu. Medans jag sitter här hemma och " tycker synd om mig själv " så är mannen i huset iväg på födelsedags kalas med Levina på Leos lekland, jätte kul för Levina att få leka av sig ordentligt det har ju varit lite dåligt med det denna vecka. Nåja hus som haver nu ska jag inte gnälla mera, bättre att ta detta nu än v 8 då vi åker till Fjätervålen igen för en veckas mys. Här för övrigt denna dag står det att fixa lunch på menyn, sen blir det lugnt och ikväll får det bli Mello för hela slanten. Ha en fin dag och hoppa att ni är friska och krya där ute.
MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Usch krya på dig! Hoppas du mår bättre nu! Kram

Svar: Nu är det ju bättre igen och vi har tagit oss iväg till våran fjällstuga för att vara här i 1 v så himla skönt.Kram Linda
Linda

Amanda

Åh fy, krya på dig!

Svar: Åh tack så mycket det kan behövas, jag var sjuk v 6 i hemsk förkylning " frisk" v 7 och sen blev jag sjuk igen i hemsk förkylning v 8 så nu hoppas jag nr detta är slut att det dröjer läääääänge tills nästa gång jag blir sjuk igen. Ha en fina kväll
Kram Linda
Linda

Amanda

Sv: Hej Linda! :) Jag jobbar som personlig assistent, så Inter riktigt inom vården som du, men i närheten i alla fall! :) kram

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Hoppas du mår bättre och att du fått en fin start på veckan!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress