Linda

Ångesten
Vi i denna kommun har som så att man får gå på rehab samtal om man varit borta mycket, vilket det då blir för mig på grund av min migrän jag har, men jag ska helt ärligt säga att dessa möten är inte alls roliga, för det jag trodde att möten skulle vara för är för att se om de kan hjälpa mig på något vis med min frånvaro, men så är då icke fallet, utan när man är på dessa möten så känns det som att man blir anklagad för att typ inte vilja jobba och att det är därför man är hemma från jobbet, uppenbarligen lider inte dessa människor av migrän för då skulle de förstå bättre, men det som störde mig sist var att de ifrågasatte hur jag själv hade mått när jag vara hemma och vabbade med min dotter, men hallå tror de på fullaste allvar att jag skulle vara hemma med min dotter för att jag var sjuk, det är ju skandal och det sämsta är att jag typ aldrig är hemma och vabbar för peppar peppar ta i trä så är våran tjej sällan sjuk, sen i vissa perioder så är det ju oftare men det är fortfarande inte ofta. Ska det verkligen gå till så här på dessa möten undrar jag, blir det ingen ändring så kommer jag fasiken snart ta med mig någon som sitter med mig på mötena, för det är inte kul att behöva ha ångest för något sådant. Nåja hur som haver det börjar bli dags för mig att åka till jobbet för ett kvälls pass 14-20.45 Ha det fint kram Linda
MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Det är ju inte klokt hur de beter sig!! Hoppas ni får en fin helg nu!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Det var butiken Malin Store på norr(bredvid Café Norr), insåg att den kanske inte var superny då den öppnade i typ april förra året, haha. Men jag upptäckte den först för någon månad sen :p De har massor med fina kläder, accessoarer och även inredning.

Hannas krypin

Vad tråkigt att känna att du blir så ifrågasatt. Så ska det ju inte vara. Vi har också rehabsamtal på mitt jobb om någon har mycket frånvaro men det är ju inte så att de anklagar någon för att strunta i sitt jobb. Så tråkigt, jag skulle inte gå själv om jag blev kallad på ett nytt samtal om jag också blev så illa behandlad.

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Nej det låter ju inte klokt att det ska kunna gå till på det viset! Hoppas verkligen det ordnar sig snart och att du kan trivas med jobb och allt vad det innebär <3

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Förstår att du inte känner dig motiverad till att gå på de samtalen, så himla tråkigt för tanken med de samtalen ska väl ändå vara att se hur man kan hjälpa personen i fråga?! Usch vad trist att höra hur det kan få gå till! Kram

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Okej, ja hoppas det fungerar. Hoppas ni får en fin helg nu! Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Det där låter hemskt att bli anklagad så där :(. Jag lider själv av migrän samt spänningshuvudvärk så vet hur hemskt det är, man blir ju helt utslagen och kan inte jobba. Då ska man inte behöva känna sig anklagad :(.

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Kul med Erikslund. För min del blev det bara shopping på ikea denna gång :) Hoppas din vecka börjat bra <3

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Men vad skönt att det är slut på de där mötena! Förstår att det måste vara en lättnad att slippa bli förhörd och totalt utfrågad! Hoppas du får en fortsatt fin vecka nu! Kram

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Låter som en fin dag tjejen! Hoppas att du får en fin helg med din familj nu!! Kram

Marie

Vad tråkigt att du känner att du blir bemött så, hoppas att det är bra anars =D

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Ja det kan vara mysigt att ha dem sovande bredvid sig men för det mesta tycker jag det är skönt när de sover i sina egna sängar ;) Stora tjejen har nästan jämt sovit i sin säng, även när hon var liten. Lilla tjejen kommer lite oftare in till oss men sover också rätt bra i sin säng för det mest :) Hoppas det går bra på jobbet i morgon, skönt med en kortdag!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Låter som att du har en fin vecka framför dig. Jag jobbar bara i natt och sedan är jag ledig fram till på fredag då det blir jobb 3 nätter i rad över helgen.

Madeleine Jonsson

Hoppas ni hade en mysig valborg och att det gick bra att jobba 1 maj! Ha en fortsatt fin vecka tjejen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress