Linda

Åsby jul 2019
I Tisdags var jag en sväng på Åsby med en vän och min dotter, resan gick bra tills vi kommer fram till Åsby och jag ska ta min handväska och den finns inte i bilen. Kommer på att den står ute på våran mur vid garaget hemska tanke. Så vi vänder tillbaka hem för att hämta den och sen åter till Åsby, slutet gott. 
På Åsby pyntar det så fint till jul så det är helt underbart att gå runt och titta på allt.
Lite inköp blev det med, men det visar jag i ett annat inlägg.





























MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Wow så fint de har fixat det nu. Måste försöka ta mig dit någon gång nu innan jul!!

Vi kör träningen onsdagar och söndagar. Jag vet att hon (Helena) startar nya grupper kontinuerligt. Har du kört någon stärkande träningen för magen efter graviditeten? Oftast brukar de vilja att man gjort det för att orka med träningen så man inte skadar sig. Träningen är i små grupper på max 12 tjejer där man får lära sig crossfitens grunder från början. Man börjar väldigt basic och bygger sedan successivt på mer och mer, superkul verkligen!! Både jobb med kroppsvikt, skivstång, kettelbells, hantlar, gummiband osv. Så det är verkligen omväxlande träning och både styrka och kondition!

Om du vill så kan du få kontaktuppgifter till Helena som är coach, mammarehabtränare och delägare av Crossfit fristaden. Så kan du höra lite mer med henne, hon är grym!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Wow så fint de har fixat det nu. Måste försöka ta mig dit någon gång nu innan jul!!

Vi kör träningen onsdagar och söndagar. Jag vet att hon (Helena) startar nya grupper kontinuerligt. Har du kört någon stärkande träningen för magen efter graviditeten? Oftast brukar de vilja att man gjort det för att orka med träningen så man inte skadar sig. Träningen är i små grupper på max 12 tjejer där man får lära sig crossfitens grunder från början. Man börjar väldigt basic och bygger sedan successivt på mer och mer, superkul verkligen!! Både jobb med kroppsvikt, skivstång, kettelbells, hantlar, gummiband osv. Så det är verkligen omväxlande träning och både styrka och kondition!

Om du vill så kan du få kontaktuppgifter till Helena som är coach, mammarehabtränare och delägare av Crossfit fristaden. Så kan du höra lite mer med henne, hon är grym!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Ja men ta kontakt med Helena och kolla gärna in deras hemsida för lite mer info. https://www.crossfitfristaden.se/crossfit-for-mamas/

E-post: [email protected]
Tel: 0737-39 13 95

Kram

Rebecha

Vackra bilder, var där innan allt var klart och redan då var det magiskt, måste nog ta mig en tur dit igen.

Svar: Det ska du absolut göra det är så otroligt fint.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Det var så lite! Hoppas ni haft en fin helg och att du får en bra vecka nu! Kram

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Kul att höra lite mer om er helg. Veckorna flyger verkligen fram och snart är det en ny helg att se fram emot. Är du ledig eller blir det jobb för din del? Kram

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

God fortsättning till er. Hoppas ni har haft fina helger även om du jobbade kväll på självaste julafton!

Klart jag kände igen dig men det tog en liten stund innan jag placerade dig i stressen och tröttheten i mitt huvud, hehe! Kul att se dig på riktigt så att säga :)

Hoppas ni får en fin helg nu! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress