Linda

Taxinge slott





















Igår ville vi göra en utflykt med dottern så vi tog bilen till Taxinge slott där vi fikade på slottet, de kallar det för kakslottet för det finns massor av kakor att välja på. Efter att vi fikat så gick jag till slotts bodarna och handlade lite, medans jag gjorde det så stannade mannen och dottern i lekparken och lekte. Sen så gick vi runt lite och vi passerade tältet där de spelar in hela Sverige bakar och när vi var där så pågick inspelningen, var lite roligt att se. Sen bar det av hemåt igen för att käka middag, vi körde på hämt mat efter det passade jag på att ta en promenad på ca 1 timme, lyckades gå ihop nästan 7000 steg.

Det var våran Söndag
Kram Linda 


Maria - Wikers Liv

Hej! Vad roligt att du lämnade en hälsning hos mig! Nu hittade jag ju tillbaka till dig... För visst har jag följt dig "förr", fast då hette din blogg något annat? Eller är jag helt ute och cyklar nu...? ;) Du kändes bekant i alla fall ;) :)
Taxinge slott har jag aldrig besökt. Ser jättefint ut på dina härliga bilder! Tack för tipset!
Ha nu en riktigt fin helg!
Kram/Maria

Maria - Wikers Liv

Ja, men just det, Lindas plats var det ju!
Jag måste "tappat bort" dig efter vägen ;)
Kul att ha hittat tillbaka!
Kram och ha en fortsatt fin söndagseftermiddag/kväll!
/Maria

Malin Tarvainen

Vilka fantastiska miljöer! 💕 Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress