Linda

Regnig dag
Idag bjuds vi på regn i våran stad, det är så grått och tråkigt ut så det är inte klokt. CSå jag är glad att jag är ledig idag och inte behöver ge mig ut för att jag måste det. 
Egentligen så skulle jag ha lunchat med en vän inne i stan men hon hade ont i skallen så det blev inte av, sen skulle jag ha besökt mamma på sjukhuset, men hon mår så dåligt så hon orkade inte med besök idag tyvärr. Så kvar blev det att städa och fixa hemma men det är ju inte så dumt det heller. 
Men innan det så ska jag faktiskt lata mig en stund. Men sen så då är det bara att dra igång med det roliga.
 
Åh jag fick nyss en inbjudan till Fredag på tjej kväll med gänget från Eddavägen, gud vad kul att komma bort på något sånt. Och kul att träffa tjejerna igen.
Då kom problemet vad fasen ska jag ha på mig då...
 
 
Bjuder på bilder från min lunch och mina vackra rosor som står så fint ännu, köpte dem i Tisdags eller Onsdags tror jag det var.
 
 
 
 
Kram L 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress