Linda

I svampskogen
Japp vi drog ju iväg på svamp plockning trots spöregn, men vi var kanske ut va 1 timme men vi hann få ihop en massa svamp på den tiden, men jag var dyngsur enda in på underkläderna, eftersom att jag inte varit så mycket frilufts människa innan jag träffade min sambo så har jag ju då inte köpt på mig en massa bra att ha kläder, men sakta men säkert så fylls garderoben på med just det bra att ha kläder. 
Efter att vi hade plockat svamp åkte vi till svärmor och lämnad äpplen och lite svamp till henne så hon kunde göra lite gott hon med. 
Sen åkte vi hem och då kom min sambos systers son med sin tjej och dotter hit på besök, så det fick bli en pizza kväll denna kväll, inte bästa för figuren, men jag är ju kanske inte heller direkt känd för at vara så hälsosam, det har jag nog faktiskt aldrig riktigt varit heller tyvärr, jag tillhör inte den gruppen människor som tycker att det är särskilt kul med träning, jag föredrar långa promenader istället och att simma mera" my cup of tea " om man säger så. 
 
Men nog svamlat nu ska jag visa bilder på dagens skörd 
 
 
 
Vad sägs om denna gigantiska Karl Johan svamp och det bästa av allt var att den var riktigt fin.
 
 
Resten av svampen med trattisar och taggsvamp.
 
 
Detta var dukningen för kvällens gäster, det går i rosa eftersom det är oktober månad och det är ju en rosa månad.
Ha en fin kväll 
Kram L 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress