Linda

Man ska inte ångra något
Det sägs ju att man inte ska ångra något i ens liv, men några saker önskar jag att jag hade gjort annorlunda.
1. jag skulle ha tagit hand om min kropp mera där vid 2010 när jag faktiskt lyckades gå ner 15 kg, men som jag nu har fått tillbaka plus några till är jag rädd för, jag skulle helt enkelt ha fortsatt den livsstil jag hade då, med att inte äta så mycket sötsaker och fet mat och inte druckit så mycket läsk 
2. Hade jag haft möjlighet hade jag nog velat skaffa barn när jag var yngre, nu är jag 36 år och det blir svårare och svårare att få barn ju älder man blir. 
3. jag skulle aldrig ha börjat röka, som tur är så är det många år sen jag slutade, men den skadan på kroppen som blev då är ju gjord 
 
Det är 3 saker jag kommer på nu som jag önskar att jag gjort annorlunda 
 
Ska visa lite bilder från 2010 hur jag såg ut då till hur jag ser ut nu, skillnaden är skrämmande.
 
 
Man ser förändring så tydligt i mitt ansikte, översta bilden 2010 och nedersta 2014
Kanske är det dags att börja kämpa på igen då för att komma tillbaka till formen jag hade 2010
Kram L 
Anette

Jag ångrar hur mycket som helst men inget att fundera jätte mycket på om det inte går att förändra....... Det viktigaste är att må bra och du är hur fin som helst. Kram Anette

Svar: Tack Anette det var snällt skrivet av dig. Men men som det känns nu är jag ju inte riktigt helt tillfreds med hur jag ser ut, men som sagt ingen annan än jag som kan ändra på det, så bara att ta tag i det.Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress