Linda

Lata Söndag
Idag har jag verkligen latat mig. Har suttit ute i solen i en solstol och njutit av de varma strålarna som smeker huden. Jag käkade lunch ute och nu har jag hängt ut kläder på torkning som jag tvättat, jätte skönt då man kan börja göra så.
Ikväll kommer det äta tacos när sambon kommer hem från sin träning med motorcykeln.
 
 
Jag har suttit och blippat dator här hemma och jag är bra sugen på att klicka hem ett löpband, så man kommer igång med den där förbenade träningen någon gång. Alltså jag är lite knepig, jag kan lägga tusentals kronor på att köpa kläder, smink och annat sådant. Men ett löpband för 4000 nja tvekar lite, det borde ju vara ett absolut enkelt val då det gynnar min hälsa. Så hur skulle ni ha gjort? skulle ni lagt de pengarna på ett löpband eller?
Jag ska även försöka tänk lite på vad jag stoppar i mig, efter samtalet hos dietisten så får jag nog allt börja tänka på att ta hand om min kropp om jag ska kunna må så bra det går med en kronisk tarmsjukdom. Socker är ju en sak som triggar igång tarmana och det är ju faktiskt något jag inte behöver göra, för de är de fart på ändå som det är nu. Jag ska försöka att minska ner på sockerintaget på vardagarna, jag får göra en uppföljning på det så får ni se hur det går. 
 
 
Kläderna vajjar i vinden 
Kram Linda 
 
anette

Det är ju sååå underbart. Kram Anette

Svar: Ja nu är det riktigt underbar tid vi har framför oss så jäkla skönt. Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt! :D

Svar: Tack det var gottKram Linda
Linda

Pernilla

Det där såg gott ut! Håller också på att vänja mig vid mindre socker, det går men det är lite svårt när dottern vill bjuda på både Dajm och Gott och blandat!

Ha en bra kväll!

/ Pernilla

Svar: Ja fy socker beroende är fasen inte lätt att bli av med, men bara att kämpa på så går det förhoppningsvis bra sen.Ha en jätte fin dag
Kram Linda
Linda

dianasdrömmar

Åh, vad härligt kram Diana

Svar: Ja en riktigt skön Söndag hade jag, nu är det åter Måndag men jag har ledig dag idag så jag ska väl fånga dagen så småningom, men först frukost efter order av dietisten hehe.Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress