Linda

Luften har ändrats
Det känns i luften att det är svalare nu, kanske är det hösten som är i antågande nu eller kommer det komma flera härliga sensommardagar? Det är i alla fall en vacker dag men lite svalare som sagt med 18 grader typ.
Här händer det inte så mycket idag ska väl ta mig iväg och handla sen när Andreas kommit hem igen så vi får någon middag om jag nu inte väljer att käka av köttet vi frös in förut. Ska nog kolla av med honom vad han säger om det. Då blir det antagligen grillat ikväll. 
Vad hittar ni på denna Söndag? 
 
 
 
Imorgon är sista arbetspasset på Skrinnarvägen sen blir det intro på Ängstugan Tis-Fre sen börjar jag på " riktigt " där Måndagen efter. 
 
Ja just jag har glömt att berätta något roligt den 15/9 så kommer jag åka och träffa min vän L i Norrköping hon har bott här i Eskilstuna förut men har flyttat till Norrköping, det ska bli så himla kul att få ha en vän att strosa på stan med och käka lunch, för tyvärr här i stan har jag inte så många vänner ännu som jag umgås med på det sättet. Så då bär det av med tåget till Norrköping, sen kommer jag komma hem igen på kvällen runt 21 tiden så det blir några timmar borta i alla fall. Ska bli kul att gå runt i Norrköping var skit längesen jag var där, då jag bodde i Katrineholm så åkte man ju dit med jämna mellanrum antingen för en tur på stan eller för en utekväll. Så det ska bli kul att se om det har ändrats något där sen jag var där sist. 
 
Kram/ Linda 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress