Linda

Onsdag och mitt i veckan
Första dagen jag jobbar denna vecka och sen jobbar jag bara imorgon sen är jag ledif 3 dagar igen, så snacka om glidarvecka så här veckan innan jul. 
Jag har ju skrivit om det förut tror jag att jag har problem med svåra domningar i mina händer, så idag ringde jag och fick tid imorgon kl 15 för att prova ut några skenor att ha på natten som förhoppningsvis ska hjälp att få bort domningarna. 
På Fredag ska jag på ultraljud så nu hoppas jag att lill tjejen där inne har det bra. Sen runt kl 15 ca på Fredag så bär det av upp till Fjätervålen över helgen, så då börjar vår resa på 6 timmar enkel resa dit upp, kommer få stanna utmed vägen för att käka mat så det kanske tar lite längre tid ändå. Men förhoppningsvis så är det snö där uppe, för här där vi bor verkar det inte som att vi får någon snö alls i år tyvärr, såg på prognosen att det skulle var 7 grader varmt på Julafton och regn vad är det för skit......
 
Denna dag står det kvälls jobb på schemat så jag ska snart bege mig iväg för att dra av ett kvällspass. 
 
Igår fick jag hem lite mera prylar till barnrummet som det ska inredas med, men just nu står det en nermonterad dubbelsäng där inne som jag försöker bli av med då det tidigare har varit ett gästrum. Men verkar inte helt enkelt att bli av med den, så får se vad vi ska göra med den i så fall, den är lite för fin för att köra till tippen kan jag tycka.
Jag fick också hem ett paket med kläder till mig ( mammakläder ) som jag ska ha, köpte lite finare och lite mera vardags. Man vill ju se lite anständig ut trots att man har en större mage nu. 
Åh vad jag vill att tiden ska gå fort nu till Maj då vi får träffa den lilla tjejen som vi har ett namn på än så länge och det kommer bli Levina, men som sagt man vet ju aldrig om det är en Levin som kommer, så det kan mycket väl bli ett annat namn med. Det är mycket blåa inslag i barnrummet just nu, men det beror på att hon jag köpt sakerna från hade en liten killle. Men blått funkar till tjejer med, tycker inte man ska vara så rosa bara för att man får en tjej, gillar lite neutral färger med, men både jag och sambon är mera för starka färger av alla dess slag, så det kommer nog bli en färgglad liten tjej vi kommer ha. 
 
 
Nej nu börjar det dra ihop sig till att bege sig mot jobbet, så här kan jag inte sitta och lata mig mera just nu 
Kram/ Linda 
 
LIVSGLITTER

Sv: Förstår det, bara dom som gått igenom samma sak kan nog bara veta hur det känns, hur hjärtat går sönder av sorg ♡ All lycka till er, hoppas allt går bra och att den lilla är hel och perfekt ♡ Massor av kramar!

Svar: Tack så mycket, jag har den där oron ligger över mig varje gång när det är dags för ultraljud att något gått fel.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

house by a lake

Åh GRATTIS till det underbara som stundar! Vad roligt, häftigt och spännande. Vilken resa det kommer bli för er!

Just nu är jag såå dålig på att uppdatera bloggen, däremot uppdaterar jag instagram varje dag med diverse inredningsbilder (heter housebyalake där).

Svar: Tack så mycketJa det ska bli en spännande resa att genomgå men såååå efterlängtad.
Vi var på ultraljud igår och allt såg helt normalt ut med våran lilla tjej, med det tilltänkta namnet Levina än så länge, men kan hända att det blir något annat. Så jag håller på och inreder barnrum så himla kul.
Kul att jag kan följa dig på insta nu
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Mirre

Vad roligt att ni äntligen är gravida, berättta gärna om det =D

Så fint ni gör det =D

Svar: Tack ja det känns underbart att det äntligen lyckades.Vill du att jag berättar mera om det i bloggen eller berättar mera för dig?
Tack det är roligt att inreda i barnrummet
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress