Linda

Söndag efter alla juldagar
Ja då var veckan snart slut och imorgon bär det av till Fjätervålen igen, helt underbart skönt att komma iväg. Enda som är lite tokigt idag är att jag ska jobba kväll 11:45-20;45 hade hellre haft en dagtur för att ha lite mindre stress runt packningen inför morgondagen, men men det får gå helt enkelt. För väl på plats uppe på fjälltopparna finns det ingen stress alls, en hel vecka utan stress så underbart. 
Nåväl denna dag har vi starta lugnt med lite frukost och tända ljus, termometern visar - 5 grader.
 
 
 
Jag  tänkte att jag kör vidare på de inköp jag gjort som jag inte visat ännu 
så nu kommer det komma lite av en bildbomb.
Jag får visa det jag inhandlat till barnrummet vid ett annat tillfälle.
 
 
 
 
 
 
 
Det får nog bli allt för denna gången
Ha en fortsatt trevlig helg det som är kvar av den 
Kram/Linda 
 
 
 
 
 
MADDISENJ.SE

Tack för att du delade med dig om dina erfarenheter i inlägget om vikthets. Det är sjukt att man inte ska kunna se ut som man vill utan att få höra massa skit från andra.

Hoppas du haft en underbar jul och att du och magen mår bra :D


Svar: Julen har varit bra trots att jag jobbat, men jag har hunnit med att fira jul. Jag och lill tjejen mår bra.
Vi har precis landat i stugan i Fjätervålen, så skönt att äntligen vara framme efter många timmar i bil.
Känner i kroppen nu när jag är gravid att det är jobbigare att sitta still så länge.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Nu ska jag avnjuta en kopp te i stugan.
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress